Wednesday, February 6, 2013

Pengumuman dari Ibu Yayash - Fanapicaholic Photography.

Asalamualaikum wbt.

Pengumuman. *Aiceh*

Fanapicaholic Photography.

IbuYayash

Saya ingin mengumumkan bahawa saya sekarang sedang giat mengembangkan hobi dan minat saya di dalam bidang fotografi. Jadi.. kepada sesiapa yg memerlukan khidmat jurugambar, bolehlah hubungi saya utk tempahan perkhidmatan. Hehe. Selama ni saya memang ada buat job, cume tak secara menyeluruh. Sekarang, demi Ilyas, saya nk memajukan minat saya ke tahap yg lebih serius.

Kalau berkenan dengan portfolio saya, bagitau la ye. Hehe. Utk ape2 majlis, insyallah saya boleh cover. :)

Oh, saya juga open utk any freelance yg melibatkan multimedia. Bisa aja juga. :) Hehe.

Call / Whatsapp : 019-2060424.
Email : rackfast_farsha@yahoo.com.

Tak pon, add sahaja saya di facebook. Leh jadi tawan-tawan. Yeay!

Thanks for reading. ;)

Love!
Fanapicaholic.

2 comments:

rinaKeiko said...

yeayyy ibu!! ganbatte ne!! ^0^/

Meleana said...

Saya pasti promote.. (^,^)
Gud Luck syg!