Wednesday, January 30, 2013

My Wadi Unung got Engaged. :)

FifiFahd01
FifiFahd02
FifiFahd03
FifiFahd04
FifiFahd05
FifiFahd06
FifiFahd08
FifiFahd09
FifiFahd10
FifiFahd11
FifiFahd12
FifiFahd13
FifiFahd14
FifiFahd15
FifiFahd16
FifiFahd17
FifiFahd18
FifiFahd20
FifiFahd21
FifiFahd22
FifiFahd23
FifiFahd24
FifiFahd25
FifiFahd26
FifiFahd27
FifiFahd28
FifiFahd29
FifiFahd30
FifiFahd31
FifiFahd32
FifiFahd33
FifiFahd34
FifiFahd35
FifiFahd36
FifiFahd37
FifiFahd38
FifiFahd39
FifiFahd40
FifiFahd41
FifiFahd42
FifiFahd43
FifiFahd44
FifiFahd45
FifiFahd46
FifiFahd47
FifiFahd48
FifiFahd49
FifiFahd50
FifiFahd51
FifiFahd52
FifiFahd53
FifiFahd54
FifiFahd55
FifiFahd56
FifiFahd57
FifiFahd58
FifiFahd59
FifiFahd60
FifiFahd61
FifiFahd62
FifiFahd63
FifiFahd64
FifiFahd65
FifiFahd66
FifiFahd67
FifiFahd68
FifiFahd69
FifiFahd70
FifiFahd71
FifiFahd72
FifiFahd73
FifiFahd74
FifiFahd75
FifiFahd76
FifiFahd77

I've known her for 12 years.
She is my super bestfren. 
And now, she's engaged. :')

Congratulations to both of you, Fifi and Fahd.
Dah 10 tahun korang couple, memang dah tahap wajib kahwin dah ni. Hee.

Doa akak, agar jodoh korang dipanjangkan sehingga ke jinjang pelamin, seterusnya ke akhir hayat. Maafkan akak andainya gamba-gamba ni xmencapai piawaian. Ni kire first job akak amik lepas akak bersalin. Memang terasa kekaratan sendi-sendi kat badan ni. Hehe.

Selamat bertunang adik-adik ku. Doa akak mengiringi perjalanan korang. Tabah dan sabar ye hadapi fasa pertunangan ni. Orang kata bertunang ni byk dugaan. Tapi pada akak, andai ada dugaan yg datang, tu semua ujian Allah swt pada kite utk mengingatkan kite kepada kasih sayang yang dia bagi pada kite.. ;) Insyallah, korang berdua dah tempuh macam-macam. Semuanya akan ok. :)

Congrats Fifi and Fahd. Kakak loves you. Always.

And to my Wadi, u know how much i love you. I am so happy for you. Moga kebahagiaan akan sentiasa menjadi milik kamu. Dan betul kan saya cakap, kamu akan nampak sangat cantek masa hari tunang kamu.. kan? :')

Love,
Wadi Unung kamu.