Thursday, July 1, 2010

Kata-kata untuk Awak.

Awak..

Kita tak pernah kata kita tak suke kat awak..
Kita tak pernah kata awak tak best..
Kita tak pernah kata awak ni menyusahkan kita..
Apakan lagi menjengkelkan..
Awak ok je sebenarnye...


Kita tak nak mintak ape2 yang besar pon dari awak..
Cuma, kita harap awak dapat beri ruang pada kita..
Beri peluang pada kita..
Untuk kita jadi manusia yang lebih bertanggungjawab..
Dengan cara kita sendiri..

Kita tak cakap kita ni bagus..
Kita tak cakap kita ni terer..
Kita tak cakap kita ni sempurna..
Kita banyak silap..
Tapi, bg lah ruang kat kita untuk mencuba..
Sebelum awak menduga kita dah silap..

Awak..
Kalau awak takda, tak best jugak..
Kita tak suka kalau awak takda..
Kita masih perlukan awak..
Dalam banyak perkara..
Dalam hal kita berdua..
Dalam kehidupan kita berdua..

Please awak..
Jangan lah camni..
Kita tak tau nk buat apa, kalau awak berterusan macam ni dengan kita..
Kita tanak kehilangan awak..

Awak kawan kita..
Kita masing2 ada silap.. dan kerana kesilapan itu, kita belajar utk jadi lebih matang kan?
Sekurang2nya, kita saling melengkapi antara satu sama lain dengan kekurangan dan kelebihan kita tu kan?

Please wak..? Can we start over?

Kita cerita seikhlas hati, bukan niat menyakiti.
Tolong awak, jangan salah erti.
Kita ikhlas ni.

No comments: