Tuesday, January 12, 2010

.Stiap Kali Awak Komen Saya.




Awak tau tak?
Stiap kali awak kata saya selekeh, saya kata.. "Saya memang suke imej camni"..

Awak tau tak?
Stiap kali awak kata muka saya berminyak, saya kata.. "biarlah..saya tetap cute"..

Awak tau tak?
Stiap kali awak kata muka saya berjerawat, saya kata.. "yeke? Nak PMS kot?"..

Awak tau tak?
Stiap kali awak kata "Eh, takde tdung lain nk pakai ke?", saya kata.."Biarlah, tudung ni elok lagi"

Awak tau tak?
Stiap kali awak kata saya gemuk, saya kata.. "Takpe, baru sedap peluk"..

Awak tau tak?
Stiap kali awak kata saya jalan macam lelaki, saya kata.."Saya memang rock dari dulu lagi"..

Awak tau tak?
Stiap kali awak kata saya poyo, saya kata.."Eh, hidup mestilah kene poyo kan?"

Awak tau tak?
Stiap kali awak kata saya ni macam takde keje, saya kata.."Kadang2, sampai tengah malam saya tak tido sebab nk buat keje. Awak?"..

Awak tau tak?
Stiap kali awak komen pasal Kioshii saya, saya kata.."Biarlah, saya sayangkan dia, seadanya dia"

Awak tau tak?
Stiap kali awak kata sesuatu tentang diri saya, stiap kali tu juga hati saya terasa..
Tapi.. takpela, saya dh biase, dari dulu ade je orang yang suke komen tentang diri saya..
Saya dah biase.. :)

Awak tau tak?
Stiap kali awak berkata yang negatif tentang saya, stiap kali itu juga saya bagi jawapan positif pada awak..

Tak bermakna bila awak pakai LCD TV 52 inci, membuatkan awak lebih baik dari orang yang pakai TV biase, saiz 19 inci...

So kenapa awak suke komen pasal saya ye?
Aneh la awak ni. Serius, sangat aneh.

* ditujukan buat dia yang jauh di sana, dah lama tak jumpa, tapi tetap suke komen pasal diri saya, sejak saya kecik lagi. Skian.

5 comments:

Ee said...

sungguh wajar di lepuk

Aza said...

Aiyoo daling...itu dia kena penyakit C.E.M.B.U.R.U. kot..tak pun terlebih caring! Ha ha..kesian ek..maafkanlah dia..mgkin dia kesunyian! :P

FATIMOIST said...

Haish!
Btol ckp "Ee" tuh..
Bukan takar lepuk..
Adalah WAJAR ko tumbuk dia camne ako tumbuk "abg" kat Puduraya tuh..
Hhuhuhuh..
AKO SOKONG!

akira said...

cool... thumbs up farsha..
ehe.. :)

Fanapicaholic said...

thanks korang..
Stiap hari kene mengadap bende2 camni.. Emo jgak jadinya..

Tapi takpe... i buat dek je..;) hehehe...