Monday, January 25, 2010

Selamat Bertunang No'oi.. ;)


24.01.2010..
Lagi sorang kawan saya dah bergelar tunangan orang...:)
Tahniah buat Nurul Shahida ataupon si No'oi di atas pertunangan tempoh hari..
Walaupon masa saya sampai, majlis dah tamat, tapi takpe...
I'm happy to see you with ur lovely dress and gorgeous pelamin.. ;)
Terserlah ke'happy'an mama dan ayah masa anaknye menjadi tunang orang.. hehe.

Saya kenal No'oi sejak dari form 1 lagi.. sempat jugakla bermanja-manjaan dengan dia masa zaman skolah dulu..hehe.. even, adik bradik saya memang rapat dengan famili dia.. Mama, Ayah, Abang Ngah dan jugak Adik As.. Dorang ni macam guardian angels untuk adik saya yang kecik, Si Aniq, semenjak dia baby lagi.. ;)

Anyway, hope No'oi dan mr tunangnya akan cepat2 kawin ye... congrats sayang! :)

* Tahun ni memang ramai kawan2 yang akan tunang dan kawin.. bestnye.. ;)

Cheers!
Fana a.k.a Farsha

2 comments:

Princess DiCaprio said...

WAAAAAAAAHHH....

da kuar gmbar.. so happy for her.. sorry la tak pat join ari tu.. go things need to be settled.

noor afzan said...

wow..dah tunang dah no'oi..
sorry..aku tak tahu lak..
congrats to her anyway~