Monday, October 5, 2009

Suatu Petang Bersama Chenta Hati :)

Asalamualaikum dan hye..
Kami dah lame tak kuar same2. Dah lame tak amik gambar same2. Sabtu lepas, lepas pergi kenduri kawin ex-opismate dan beberape open house, kami terus ke Putrajaya. Singgah Alamanda dan singgah bangunan Istana Kehakiman, shoot gamba kat sane.. Saya amik gamba dia, dia amik gamba saya. Gamba kami? Tripod yang tolong... Hehehe. Jom layan pictures! :)

Gambar yang last tu, special edition skit. Susah nk cari no plet tu. Ngehehehe...

Seronok skali skala dapat buat outting macam ni, dapat pektis skills photography..and also release tension. Lagipon..dah lame sangat tak outting amik gamba. Masing2 dalam mood raya lagi agaknye. Hehe.

Tapi, bile saya tgk gambar2 ni, confirm lah badan saya dah tembam!! Aaaaaa..tensionnye jiwe. Dah la memang tembam, lagi tambah tembam plak... kene diet la camni.. hehehe.. ;)


Cheers!
Fana a.k.a Farsha

2 comments:

HaliaManis said...

saya rasa kamu berdua dah makiin berisi la:P bahagia kan....~ la la la la~

ky_reel said...

tembam mmg tembam..
tp..
still cute..hehe..