Sunday, October 18, 2009

Hari Ini 1810

Asalamualaikum & hye..

Hari ini 1810..

Terima kasih.

Terima kasih banyak ... Mak, Abah, Dyana, Rai dan Aniq sebab pagi2 dah wish kat adik.. tak sempat bangun tido lagi dah peluk cium, dengan air liur basi skali.. hehe.. Terima kasih Aniq sbb jadi super duper baik sempena hari jadi akak, sanggup cedok dan hidangkan aiskrim utk kakaknya sempena hari jadi .. :)

Terima kasih Kioshii.. kerana tak henti2 menggunakan perkataan "Burfday Gurl" selama 2 hari berturut2 tanpa henti. Terima kasih kerana sanggup sms awal sejam sbb nk jadi org pertama yang wish kat saya. Dan terima kasih sbb call saya tepat pada pukul 12 malam, dan nyanyikan lagu Happy Birthday untuk saya.. Wlaupon awak jauh dari saya pada hari ni, tapi awak selalu dekat di hati saya.. ;) Sayang awak yeh?

Terima kasih pada Kak Yong, Ammar, Faesz, Shahnur, Mahdir, Nuar dan Ariff kerana ada bersama saya apabila jam bertukar tepat menjadi 12 mlm. Terima kasih kerana nyanyikan lagu "Selamat Ulang Tahun Sayang", nyanyian Imran Ajmain.. sedikit sebanyak membuatkan saya tersenyum simpul, sampai tersipu2.. Thanks sbb teman saya dari pukul 12 mlm sampai pukul 7 pagi. Kite lepak sembang..sampai tak tido kn? hehe.. saya terlalu menyayangi korang sbg kawan dunia dan akhirat.. ;)

Terima kasih pada Mama, Bapak, Abg Shuk dan Kak Shima sbb ingat hari penting saya. Terima kasih Mama sbb call tepat pukul 12.12 tengah malam, sbb nk wish happy birthday saya. Saya janji, nnt saya redeem balik, sbb smalam saya tak dapat datang umah Mama untuk open house.. hehehe.

Terima kasih kepada Fatheem sbb awal2 lagi dah sms dengan ucapan Happy Birthday buat saya, i love u bebeh! Terima kasih kepada Elia a.k.a Bebe sbb hanta MMS dengan gamba cute dia pada pukul 12.47 am dengan ucapan Happy Birthday.. Bubu hargai, tapi Bubu nk jugak video u nyanyi2 secara live! :D Terima kasih pada Que tersayang yang berada jauh di Kedah, sbb sudi call dan nyanyikan lagu birhday utk saya..walaupon hanya sebaris! Sesungguhnya..I beruntung dapat jadi kawan u.. :)

Terima kasih buat Juju, Syarmin, Nadd, Fiefie, Yann, Fadzila, Kak Syafa, adikku Faten, Laily, my dear Tussy, Sara Sabrina, Kak Zura, Kak Ida, Liexxa dan adikku Maziera Sayang.. kerana sudi menghantar SMS kepada saya dengan ucapan yg sangat indah dan best! :) Terima kasih sangat2 kerana masih lagi ingat pada birthday saya.. :)

Terima kasih..buat Kak Wanie, Amylea, Mr. Raja, Haizam, En Yusry, Aci Tari, Dyana, Khairunnisa, Kak Eba, Kak Eima, Syida Dida, Akmar Comel, Zurry Deary, Bee Chee, Nory, Miss Nadia, Kak Athin, Syazwani, Erynn Muffins, Fei Min, Maisyah, Miss Noreen, Elia, Nana Dik, Shahida, Fitri, Wan Poji, Hammam, Haniko, Gillian ku, Sue di opis, Che Nurul dan Boo nye, Aimi kawan lama ku, Hanna ku di MMU, Paiz Angel ku, dan Suessy Suraya.. for the warm wishes kat Facebook.. sesungguhnya saya terlalu menghargai ucapan2 itu.. happy sangat! :)

Thanks to my classmate, Raja Norul Baizura sbb sudi call all the way from Kuantan to wish my birthday.. thanks sangat2!

Thanks to Kak Ieka, Siti Ellisa, Soleha, Zanna dan Kak Sya.. sbb personally Ym saya utk wish birthday saya.. :) suke!

Thanks to my both brothers in law to be, Abg Hezri and Yusree kerana wish secara personally, tadi.. hehe..

Thanks to my dear Hanna, who wish kat blog ni! Thank u dear! :D

Terima kasih buat my dear Dila Lana, kerana sudi menghadiahkan satu Teddy Bear yang teramatlah besar, sempena Birthday saya kali ni.. Sungguh tak sangka! Comel sangat teddy bear tu! Tak sangka umur dah 24 tahun pon boleh dapat teddy bear.. love you dear..

Hari Jadi pada kali sememangnya bermakna dan best..sbb adanya korang semua. Thanks korang! Saya terlalu menghargai kehadiran korang semua dalam idup saya..

Dan tak lupa.. kepada semua yang pernah teringat pada Birthday saya, saya hargai.. :)

I'm 24 now.. alhamdulilah, syukur kepada Tuhan.. Semoga tahun ini, akan menjadi lebih baik dari yang sebelumnya.. Insyallah.. :D

Terima kasih semua.. Love ya guys.. always.. :)

With Love,
- Fana a.k.a Farsha

5 comments:

Hana Jaffar said...

happy birthday fasha!!!

E-e-E-leya said...

sayanggggg.....kekke...tu la...i xnk bg video cam kt lan tu...sbb dh tgk kan...i nk bg secara live...xpe..nnt bile2 pun kite jmp..xkire bile...i akan nyanyikan tuk u...khas...ihihih

FATIMOIST said...

Kite nyanyi SESAMA RERAMAI utk Paca nnt..

Yeyyyy~

http://www.fhatiahsariaat.com said...

happy belated birthday yehh... :D

rinaKeiko said...

Sorry I wish lambat :(
I know, Imma bad friend :(:(