Friday, September 18, 2009

Salam Lebaran Dari Saya :)

Asalamualaikum dan Hye...
Selamat Hari Raya Aidilfitri buat semua kawan2 dan juga pembaca2 yang sudi menyinggah di blog saya..:)
Saya menyusun 10 Jari memohon ampun dah maaf di atas segala kesalahan dan kesilapan yang telah saya lakukan, samada secara langsung atau tidak langsung..
Dan maafkan saya andai ade ape2 yang saya kongsikan di blog saya, menyinggung sesiapa..
Tiada niat menyakitkan hati, hanya sekadar meluahkan apa yg terbuku di hati..

Buat insan2 yang balik kampung, berhati2 di jalanraya..
Jangan bawak laju2.. biar lambat, asal selamat.. hehee..

Dan semoga lebaran kali ini akan membawa seribu rahmat buat kita semua.. Insyallah.
Salam Lebaran semua.. ;)

Dari saya, dan seisi Keluarga.
- Fana a.k.a Farsha

2 comments:

FaNaQiLa said...

Hi U!

Selamat Hari Raya and Maaf Zahir Batin. Semoga raya tahun ni lebih meriah dan bermakna dari tahun sebelum2 nya k?

noor afzan said...

selamat hari raya sis..
raya nagn kete baru la yer tahun nih..?