Thursday, August 6, 2009

Who said Friends cannot last forever? :D

Asalamualaikum and hai...

Agak bersawang jugakla blog saya ni.. selepas post2 yang agak EMO last month. Hehe.. Sori.. sbb agak lame tk update blog. Minggu ini terlalu busy dengan keje2 di opis.. Ari ni la baru dapat curik masa nk update blog. Hehehe...

Hari ni saya nk cerita pasal aktiviti saya on last Friday, 31 July 2009, di mana saya berpeluang berjumpa balik dengan kawan2 sekolah saya. Nak dijadikan cerita, sbnarnye.. dalam 2 minggu lepas, saya dok tgk Rancangan kat 8TV, yang tnjuk aktiviti budak2 PLKN kat Kem Heliza tu ( yang ada Diana Danielle, Suki dengan Aliff tu ). Bila dok tgk rancangan tu, tibe2 saya teringat kenangan zaman2 skola dulu, dengan kawan2. Tibe2 jadi mood sayu dan rindu plak. Huhu..

So, mlm tu..masa saya tengah dok online kat PC, saya YM dengan one of my frens masa kat high school dulu, Lizza. Ckp ngan dia rindu dengan kawan2.. apa kata kita ajak lepak? Dan dia pon kata on.. lagi pon, last gathering yang kitorang buat masa Oktober 2008. Nk dekat stahun jugak tu. So, saya plan dengan dia untuk ajak kawan2 skola.. lepak Jumaat nnt.

Esoknya..saya pon SMS, call, YM, facebook kat kawan2 skola yg saya kenal. Ajak punya ajak.. nk dekat 60 orang saya ajak! Hahaha..hebat! :P So, cakap ngan Lizza, kita panggil je gathering. Senang. :P Hehehehe..

So, masa 31 July 2009, ari Jumaat, pkul 8.30 mlm.. berjumpala saya dengan kawan2 lame.. kat Restoran Bravo's, Puchong Utama. Alhamdulilah..walaupun bukan semua 60 orang yang datang, ada la dalam 30 orang yang datang. Itu pun dah cukup memadai. Yg paling best, mostly yang datang..kawan2 saya masa skola rendah. Ada yang saya tak jumpa sejak umur 11 tahun lagi...! Huiyyoo... dah 13 tahun tak jumpa..dapat jumpa balik. Suke! Suke!

Masing2 dah besar dah skarang.. ada yang dah kawin, ada yang dah ada anak.. ;)..ada yang dah kerja.. ada jugak yang dalam tahun akhir nk habiskan studies.. alhamdulilah, semuanya 'berkembang'.. hahaks! Jom tgk gamba skit.. ;)

Nuar, Shahnur and Yuli

Dari dulu same je, tak suke amik gamba :P. Kak Nor

Afzan, Kak Yong and Ammar's Gurl - Noorul Akmar

FanaQila & Baby Salikin

Daniel - last jumpa dia masa darjah 5.. :P

Ieta & FanaQila
Yus, Lizza and Wan
Lizza, Wan and Faiszah
Faiszah ni bestfren sy, kami suke berutus surat sejak dari skola rendah lg..
Masa tu xde handphone ngan internet lagi..hehe
Noorul, Ammar, Faesz, Shahnur, Daniel and Kak Yong
Hidayat, Yaqzan & Daniel

Fitri, Wan & Aweh

Che dan Din, ni la satu2nya gamba dorang..
Galak sembang sampai lupa nk amik gamba dorang.. :(
Gamba si Fala pon tak sempat nk snap, sori bro..

Kami melepak malam tu..sampai la pukul 12 tengah malam.. tapi, saya balik pukul 3 pagi sbb lepak lagi dengan adik bradik angkat saya.. hehe. Gamba2 ni serba sedikit yang sempat saya snap. Actually, tak banyak sangat gamba.. sbb mlm tu dok galak bersembang dengan kawan2. hehe.. so kualiti gamba pon tk brape best. Tapi tetap nk upload jugakk! :D

Kepada kawan2 ku.. terima kasih banyak2 sbb sudi datang ke gathering yg di plan last minit ni. Thanks to Lizza sbb tolong jemputkan kawan2 skali.. Kawan2, maybe kita kenal masa kat SK Puchong atau SMK Puchong, but saya harap..persahabatan kita kekal sampai bile2.. frens foreva k? :) Love ya guys..

ps : Projek seterusnya : Nk digitize kan video2 VHS masa skola dulu.2 Video darjah satu pon ade... tggu ye kawan2..? :D

Cheers!
- Fana a.k.a Farsha

5 comments:

Princess DiCaprio said...

sangat best~~ sangat lame pon tak gether~~ hehehe

noor afzan said...

sangat sweet~
hehe~

cepat videokan..
tapi..alaahai..segan la bile teringat fizikal yang tembam dan comot masa dolu2..
hhuhhu~

FaNaQiLa said...

wew! sgt happy dpt jumpa ramai kawan2 skola rendah.

nnt kite wat lg ek? ajak2 kawan2 yg xdpt dtg n mana yg lupa ajak skali.

rindu zaman kekanak'n kita semua!

Linie said...

alaaa fana...

noor afzan said...

salam farhana..
lama x update...
anda dah di tag..
sile ke url nih tuh refer..

http://noorafzan.blogspot.com/2009/08/tag-from-ladykiki-tentang-cantek.html