Tuesday, August 18, 2009

Dia bukan teddy bear, ok?

*Amaran - Post EMO lagi.


" Saya nk putus dengan awak.. "

-" Tapi kenapa? "


" Saya menyampah dengan perangai awak. "

Boleh ek macam tu?
Dah kapel 3 tahun.
Susah senang same2.
Gelak same2.
Sedih same2.
Kuar same2.
Enjoy same2.
Beli kerete same2.
Tibe2 ko kate ko nak putus sebab menyampah? Ape kes?

Ingat dia teddy bear ke? Suke2 je nk buang sane sini?

Sampai kadang2 terpk.. ko ni naluri lelaki ke perempuan?
Kalau perempuan, ada kot alasan nk menyampah = datang bulan.
Kalau lelaki??
Aneh.

Buat yang teraniaya - Bersabarlah.. *ai jangan pk sangat. Banyak lagi kumbang di luar sane. Insyallah, famili *ai always dengan *ai. Plus, ur frens too. Dan, ini semua dugaan yg Tuhan bg kat *ai.. sbb Dia sayang kat *ai. Dun be sad ok.. ;)

oh ya.. thanks Kioshii for the SMS to *ai. Sedikit sebanyak, dia senyum jugak. Hehe.

ps : Bukan kisah saya, tapi kisah salah seorang orang yg saya sayang. Dengar kisah dia pon dah rase emo. Rase nk lempang laju2 je kat orang yg berkenaan. Haha!

4 comments:

FaNaQiLa said...

I pun nak sambung emo u la beb!

Alasan sang lelaki tu mmg xmunasabah. "Menyampah?" hmm...
Pelik, kalo betul pun nak putus bgi la alasan logik sket. Setakat menyampah je. Bis selama 3 thn tu xmenyampah pulak. wat mcm2 together. Ntah2 da jumpa some1 new yg buat hati sedang mabuk bunga2 cinta. Tu yg lupa dunia jap. Smpi yg de depan mata pun nak dibuangnya.

Adoi..Sang lelaki. Pls wake up!

p/s: pesal aku plaks yg emo lebey2 ni. ihiks! ;P

Princess DiCaprio said...

Seb bek lar sis I tu kuat.. prangai jantan mmg cenggini kan.. nenek die lah!!

one advise from my own mom for lil sis.. "sekali die da tinggal kite, die bole wat lagi.

Seb bek lom kawen if not.." betul la Tuhan masih sayangkan my lil sis...Dia tak bg my lil sis tunggu lebey lme..

Buat si lelaki, ur day will come.. "we" gonna wait for it.

KiMiE said...

hai hoi..salam singgah..ecewah..emo lak bini aku ni bagi komen..hahaha..

Aza said...

Pd lelaki yg tak tau bsyukur, yg tamak, yg x tau hargai org, yg rasa dia je betol, yg ingat dia je bagus, yg tiada pdirian, yg x leh buat keputusan, yg ntah apa2 ntah..ko boleh di buang ke dlm sungai jek paham!tak pon biar di gilis komuter!

Pd yg teraniaya tu..jgn salahkn diri sdiri..xde apa yg x kena dgn awak, cuma dia sudah tidak cinta lagi..yg lelain tu cuma alasan bodoh dia je..selepas ini apapun ingat Allah, percaya pd diri sdiri & tabahkanlah hati..cheers..