Monday, August 17, 2009

.Benci.


Benci.. hari Isnin bangun tanpa motivasi.
Benci.. pagi tadi terlepas Subuh lagi.
Benci.. semalam pokok tumbang sebelah bilik.
Benci.. semalam tak dapat tgk Talentime lagi.
Benci.. nk pergi keje rase nk pakai topeng, tapi tak pakai jugak.
Benci.. tgk headline dalam paper, orang baru bercerai kawin lagi. Menyampah.
Benci.. hari ini ada lagi yang mati sbb selsema babi.
Benci.. bawak kereta, bunyi gegar sane sini.
Benci.. bila sampai ofis, terasa lonely.
Benci.. bila masuk ofis, dua2 tangan kene cuci.
Benci.. rase tak tau nk makan ape masa tengahari.
Benci.. bile mengadap PC, blank lagi.
Benci.. bile pandang kanan dan kiri.
Benci.. bile pandang henpon, no tu tak naik2 lagi.
Benci.. tak kene2 lagi.
Benci.. BERPERASAAN MACAM NI.

Benci.
Sbb jiwe emo tak habis2.
Benci.

7 comments:

FaNaQiLa said...

Beb,

Npe benci2 sokmo ni? Jgnla benci2 k? Tarik nafas dlm2. Then, release it. Hope that you feel better. Jgn benci2 tau!

Think positif!

Warnawanie said...

Benci.. baby takmo kuar2 lagi....

Aqmalaily Tahir said...

ai pon nk benci gak this week. hmm..
jum sembang2. i miss you. :(

Ee said...

ni benci2 ni masalah wanita nak mai ka?.. :D

oh saye pun tak suke org baru cerai dah nikah lain. Isteri belum abis edah lagi.... tak respek langsung.

Diana Hadi said...

patut la suara mcm dgr x dgr je...

Aza said...

Isnin yg meletihkan jiwa! napa serupa je dgn aku..benciiiii...dari pagi dok melahu..xde keje nk buat..benci..nak suro aku benti keje agaknya..

Fanapicaholic said...

FanaQila : Thanks babe..don wori..sekejap je emo2 ni..lame2 ok la..hehe..

K'wani : Tak saba nk tgk baby!

Que : kata nk tipon? Rindu u jugak..:(

Ee : Em..agaknye la ee, masalah wanita..haha! tau takpe..pagi2 bangun tgk gamba dorang, rase geli geleman satu badan..buat malu kaum je...

Yon : :D

Kak Aza : Kita same2 emo la kak..walaupon tak satu opis..huhu..