Tuesday, June 23, 2009

Tentang Kawan-Kawan. Serius-ly saya rindu.



Came across this song.. masa saya tengah sibuk membaca blog orang lain ketika waktu bekerja. ( Ye..sy curi tulang kejap. Hehe )
Lagu ni, membuatkan saya rindu kepada semua insan yang pernah bergelar KAWAN dalam hidup saya..

Kawan2 dari darjah 1 sampai darjah 6 masa kat Skola Keb Puchong..
Kawan2 kelas dari tingkatan 1 sampai tingkatan 5 masa kat Skola Menengah Puchong..
Kawan2 sepanjang saya belajar di MMU dari 2003 sampai 2007..
Kawan2 sepanjang 7 bulan saya kerja di Bangi..
Kawan2 sepanjang setahun sebulan saya kerja di Subang..
Kawan2 sepanjang saya kerja di Damansara sekarang..
dan jugak Kawan2 yang saya kenal samada dalam jangka waktu yang pendek, atau panjang...

Rindu dengan My Angels, rindu dengan teammate masa kat MMU, rindu kat effieaidie, rindu kat RACKFAST, rindu kat Kak Yong dan adik bradik 'palsu' ku, rindu dengan adik2 angkat ku, rindu dngan rakan2 MI ku, rindu dengan K.F.C, rindu kat ASPARAKASEON, rindu dengan senior2ku, rindu dengan junior2 ku, rindu semua kawan-kawan..rindu rindu rindu..

Rindu nak lepak, rindu nak jumpa, rindu nak gelak2, rindu nk piknik n mandi kat sungai congkak, rindu nk buat pillow talk, rindu nk celebrate birthday korang same2, rindu nk mintak tolong, rindu nk merajuk2, rindu nk pujuk2, rindu nk main futsal same, rindu nk kunun2 jogging dengan korang kat cyberpark, rindu nk nangis2 depan korang, rindu nk gossip2, rindu nk gaduh2, rindu nk buat muka masam depan korang, rindu nk sakit2 depan korang, rindu nk jalan ramai2 dengan korang, rindu nk nyanyi kuat2 dalam kete same2 dengan korang.. Rindu nk rasai pengalaman BERKAWAN dengan korang semua..

Oh rindu kat korang semua..!

9 comments:

Warnawanie said...

seriously saya pun rindu merindu ni...

DILAVILLE said...

i shed my tears reading diz..

missing u means i missing them too

missing u means adoring our school time

missing u means thinking of our past life which never be returned

missing u means my home is in silence of our laugh

missing u means my heart had touched by our golden sweet and untouchable memories

missing u means I started to count the days and nite, when we can set our next meet up

missing u means i have took so much time for not looking at my darling unblood but precious siblings' face and smile

misz u too darl..

"buddy is thicker than water"

noor afzan said...

miss u..
and missing u somewhere...
huhu.,
bile nak lepak lagi yer?

Ee said...

ini... nak piyet ke nih... syahdu2 nii... :p.

kalau jadik jomlah outdoor sabtu ni... hihi.

Princess DiCaprio said...

im fine dearie.. thanx. Shock and numb for a while but yet Im fine

Fanapicaholic said...

kak wani : rindu kak wani..

kak yong : Those are some great words u have wrote for me.. waa..nk jumpa ky..rindu sangat2....:(

afzan : Jom!

ee : :P hehehe..agaknye? outdoorr?? naaakkkkk..ikutttt....:D

DOMiNiCi said...

rindu jugak!!

::im your ex classmate from darjah 6Belian till 2KMT1..ahaks!

noor afzan said...

farhana..wait until my car out..
boley jalan2 ngan new car...
hehe~

noor afzan said...

lupa satu perkara..
farhana, afzan ada blog aru nak share
(actually x baru sgt)
datang la lawat tuk terima award dariku untukmu..