Friday, June 26, 2009

Definisi Comel :D

Case 1 :

Sms Saya : Kioshii, owg dah balik umah dah tau. Tapi nk tolong mak masak jap kat dapur. Nnt lepas setel semua, owg message dia yeh?

Sms Dia : Comella Itoshii kita ni.. masak elok2...


Case 2 :

YM Dia : Awak buat ape..? Dah makan?

YM Saya : Dah, makan dah tadi. Bawak bekal dari rumah..

YM Dia : Itoshii bawak bekal ape?

YM Saya : Nasi, ayam goreng dengan sambal ikan bilis. Mak masak pagi tadi.

YM Dia : Hehehe.. comel la dia ni..


Case 3 :

YM Saya : Org dh tade mud la nk buat keje..

YM Dia : ait.. kate byk keje..?

YM Saya : Memang banyak. Tapi takde mood..

YM Dia : cmel la syg kte nie taw..


Hehehe. Itulah Kioshii saya.. saya buat ape pon, dia kata saya comel. Setahun berlalu, dia masih kata saya ni comel. Harap2, berpanjanganlah sampai bile2.. yeah Kioshii? :)

Saya ni, takde lah comel pun.... tapi dengan adanya dia, cukup membuatkan saya rasa saya ni comel, walaupun hanya di mata dia.. ( tibe2 masuk mode perasan pulak.. hehe )

ps : Jumpa mlm ni ek Kioshii.. ;)

Cheers!
- Fana a.k.a Farsha

10 comments:

Anonymous said...

die memang comell taw.. sampai bile2 syg itoshii taw
-kioshii-

Princess DiCaprio said...

when i look back all these years during school..mmg pelik korang get together tp biarlah org nk kate ape pon..

korang mmg cumel :)

eloleos said...

wuaaaa jeless nye.. kenapa aku takde relationship camtu..huhuh sedeyyy~~~

noor afzan said...

both of you amat2 la cumel~
semoga kekal bahagia ingga ke akhir hayat~

E-e-E-leya said...

bubu ku mmg sgt comel...yey...same cam i...ekkeke

FATIMOIST said...

Kannn... LAN.. apsal kite tade relations/p camtuh ek? Blom JODOH lg kot.. huhuhuh

Urghhh.. elia.. puhhlisss... jgn perasan lg OK.. Ko mmg da comey...so tayah mentioned lagik.. huhuhuh

Btw paca.. ko mmg COMEY pon.. itu la cara kioshi nk xpress appreciation setelah memiliki hati mu.. bubu... huhuhuh. CEWAH!

HANIKO ARIHYOSHI said...

eheh...korang mmg sgt comel...btw korang perasan x muka korang ada iras2..sllnya org ckap iras sama2 ni jodoh n sejuk je sll...

i wish both of u happy 2 gether2 ek!!

kak ina MMU said...

hiii.. how sweet. artikel yg plg best!~
best nyer pakwe farhana.. rase kite plak yg terbuai. ahahah.. *biase la org pompuan nie kn² ;)
akak doakn farhana ngn si dia jodoh berkekalan hingga ke jinjang pelamin. Amin :)

suessy said...

tak kuasa aku baca entri ni
menyampah...
haihhh... aku terus allergic dengan orang-orang yang terlampau comel ini seperti dikauuu...

heh heh heh, ;-p!

Linie said...

best best best....
you and zam made a cute couple...