Thursday, May 28, 2009

Lamanya tak update blog!

Asalamualaikum and hai... Blog saya agak 'Bersawang' sejak kebelakangan ini.. Minta maaf sangat2 kepada mereka yang selalu berkunjung ke blog saya, sbb dah lebih 2 minggu tak update blog, saya terlalu busy dengan kerja2 di opis.. hehe. Al-maklumlah, keje skarang memang super duper hardcore.. hehe. Insyallah, saya akan update blog saya nnt, bile ada story best. Sebenarnya, banyak aktiviti saya.. cume saya tak sempat nk story..
Anyway, last weekend saya spend most of my time with 2 of my angels, Elia and Fhateem. Glad to spent time with them. However, nnt saya story mory ek apa aktiviti kami. Kali ni, saya nk langsaikan hutang tag dengan kakak saya.. plus, dah lame saya tak buat tag... yeay! :)

Tagged by BEDENALICIOUS :)


1. Kekasih saya adalah : Kioshii ;)


2. Saya sedang mendengar : Terlanjur Cinta - Rossa ft Pasha Ungu...

3. Mungkin saya patut: Tido lebih dari 8 jam.. nk qada tido 2 minggu lepas..


4. Saya baru sudah : Mandii.. (11.12 pm baru nk mandi.. gileee..)

5. Beza rakan, sahabat, kawan : Semuanya sama.. istimewa dalam idup saya..

6. Saya tidak faham : Kenapa manusia suka menindas sesama sendiri..?


7. Saya perlu mencari: Idea untuk update blog saya.. asik takde mood je nk story kat blog lately ni.. aaaa...

8. Ayat terakhir yang dikatakan kepada saya : " Tunggu k.. orang akan cari keje lain.. Insyallah.." - Anonymous..
9. Makna kehidupan : Hidup terlalu singkat untuk ditangisi.. Jadi, jangan bersedih lagi.. sebaliknya nikmati apa yang kita ada stakat ini.. weeee...:D

10. Cinta itu adalah: Kioshii.. :D


11. Saya paling suka : Spending some quality time with my Family, Angels and Friends.. ;)
12. Saya akan cuba : Memikirkan kereta apa saya nak beli.. hahaha.. ( poyo jek )
13. Mengapa rakyat Malaysia suka menggunakan LAH di akhir ayat mereka : Emm..mungkin perkataan LAH tu membuatkan mereka lebih nampak MALAYSIA.. :D haha.. tah pape je.. :P

14. Telefon bimbit saya : Nokia 5800 Express Music


15. Katil saya : Single Bed, beli tahun 1999, spring dah patah... tunggu masa je nk rosak.. :P


16. Soalan yang bagi saya tidak perlu ditanya : " Perlu keee...? "
17. Teknologi adalah : Keperluan yang perlu ada pada setiap diri manusia..:P

18. Bagaimana saya boleh memasak masakan yang saya paling pandai masak : La... belajarlah dengan mak, pastu tau la.. adoii...


19. Semalam : Saya tido 3 jam je, sbb buat keje nk kejar dateline... :(


20. Hari ini : Saya berjaya siapkan kerja saya berdasarkan timeline yang dah dibuat..yeay!


21. Malam ini saya akan : Tido dengan penuh nyenyak..


22. Esok pula saya akan : Pergi keje..and setup PC baru.. yeay!
23. Saya betul2 inginkan : Diri yang sentiasa Positif.. :)
24. Badminton atau futsal : Futsal of course...

25. Karaoke : adalah hobi saya bersama Kioshii.. ;D
26. Kereta : Nissan Sunny tahun 1983..:D lagi tua dari umur saya.. hahaks..
27. Bilik yang terang atau gelap : Malap.. ( Bole? ) :D
28. Makanan jepun adalah : Makanan kegemaran kawan saya.. si Bebe.. :D ( Btul tak bebe? )
29. Ayat terakhir yang nak anda katakan pada seseorang : Sayang bangat sama kamu...
30. Siapa yang anda tag : Elia Juaini, Fhateem, Yon, Ee, Ruby Rina Keiko. ;)

No comments: