Wednesday, May 6, 2009

It's ABAH's Birthday.. ;)



Asalamualaikum and Hye.. ;)

Rase macam baru je kita sambut birthday abah yang ke 51..kan? Pejam Celik.. dah setahun berlalu.. Smalam 050509, it was ABAH's Birthday. Tarikh 050509 ni.. ada kisah yang tersendiri.. Semalam.. seekor hamster yang kami bela dah mati, si Ichii.. sedih jugak, sbb antara semua hamster2 yang ada, dia sangat manja dan baik.. dia lah yang paling gebu.. dia mati semalam..:( maybe sbb dh tua.. lame jugak dia hidup dengan famili saya.. dekat 3 tahun jugak..

Semalam jugak.. saya baru start keje tempat baru... :)

Semalam jugak.. saya g celebrate birthday Abah with family, mama and bapak.. Tapi masa dalam pejalanan, kereta rosak.. Saya pun dah tension, sbb smalam badan penat sbb masa g keje kene tempuh JEM yang hebat.. tapi abah saya rilek je buat muka cool.. nasib baik ada orang tolong, and last2 skali.. AAM datang tow kereta.. and maybe sbb smalam birthday abah, abah dapat special privilege naik LORI TOW.. hehehe.. Sian abah.. xpasal2 kene balik naik lori..

Pape pon, banyak perkara yg jadi semalam.. ada sedih, ada gembira.. but, it was a special day sbb it was ABAH's birthday...

So.. to my dearest Abah..
Selamat menyambut Hari Jadi yang ke 52..
Adik just wanna say that I Love You So Much..
Semoga Abah sentiasa dipanjangkan umur, dibukakan pintu rezeki..
Dikurniakan kesihatan yang baik, sentiasa dilindungi Allah s.w.t..

Mak, Dyana, Rai, Aniq n Adik sentiasa menyayangi Abah tau.. :)
Semoga Keluarga kita diberkati and dikurniakan kebahagiaan selalu.. :)
Happy birthday abah..

Love youu....

Cheers!
- Fana a.k.a Farsha

2 comments:

Warnawanie said...

Happy Birthday Pakcik!! :)

Fanapicaholic said...

hehehe..

wakil pakcik : thank you puan irwanie...:D