Friday, November 14, 2008

Ingat kat katil je skang ni...


Skarang dah pukul 12.12am..
Saya masih tak tido lagi..kerana menyiapkan keje yg spatutnye kene hantar esok pagi..
Saya ditemani 2 bodyguard - Mazli n Mujib.. hehehe..
Tapi mostly keje saya dah siap, tapi cam kesian plak kat dorang ni, kalau saya tinggalkan..
Dahla mr mujib yang jadi saver malam ni.. dia lah yang tolong setelkan mostly masalah keje saya ni..
Cayalah mr mujib!

Waa.. antoknye..
Dah la lapa, tak dinner lagi...
esok nk siapkan keje Alliance Bank pulak..
Adoila....
Takpe, cari rezeki kn?
Mesti mak, abah, dyana, rai and aniq tengah lena dibuai mimpi kat atas katil..
Termasuk la Kioshii saya, mesti dah berdengkur kan? Tak gitu kioshii? :D

1 comment:

Warnawanie said...

tak sabar nk tgk gambar muito pakai jubah... hew hew hew

"saya sedang berada di atas katil..."